Nederlands
Oplossingen Industrieën Succesverhalen Kennisbank Over ons
Contact
Contact AMCSBrochures
Blog september 2018 Updated april 2021

3 geheimen die uw klanten tevreden stellen met automatisering

Het automatiseren van uw activiteiten verbetert de tevredenheid en loyaliteit gedurende de hele levenscyclus van de klant

Bel me terug

Lara van Rijswijk

Head of Marketing EMEA & ANZ

Het automatiseren van uw activiteiten verbetert de tevredenheid en loyaliteit gedurende de hele levenscyclus van de klant

Het automatiseren van uw interne processen met digitalisering heeft veel voordelen. Hier gaan we onderzoeken hoe u van klantenservice een belangrijke differentiator voor uw bedrijf kunt maken door uw klantenserviceactiviteiten te digitaliseren en te automatiseren.

Of de klant nu een complex probleem heeft waarvoor de hulp van een medewerker van de klantenservice nodig is of dat hij gewoon een snel antwoord nodig heeft op een veelgestelde vraag, u kunt hoogwaardige service en ondersteuning bieden die uw klanten tijd bespaart en uw bedrijfsresultaten verbetert.

1. Elimineer verkoopfouten die voortvloeien uit handmatige processen

Handmatige processen betekent dat veel gegevens worden verspreid over verschillende systemen. Deze handmatige processen maken het moeilijk voor accountmanagementteams om informatie bij te houden en zijn tijdrovend om belangrijke informatie te rapporteren en bij te houden.

We kunnen deze problemen eenvoudig oplossen met een centrale opslagplaats om gegevens te consolideren, duplicatie te elimineren, processen te automatiseren en inzicht te krijgen in verkoopactiviteiten. Als u begrijpt waar u geld per rekening uitgeeft, kunt u uw marges beter kwantificeren.

2. Realtime toegang tot klantgegevens

Wanneer een klant uw ondersteuningslijn belt, verwachten ze een snel antwoord en oplossing. Afvalbeheerbedrijven die de activiteiten handmatig beheren, moeten de klant mogelijk in de wacht zetten of beloven ze terug te bellen terwijl ze de antwoorden vinden. Mogelijk moeten ze chauffeurs of routemanagers, boekhouding, enz. bellen om de informatie te verzamelen die ze nodig hebben om de klant te ondersteunen.

AMCS kan deze problemen oplossen door de informatie die klantenservicemedewerkers nodig hebben binnen handbereik te brengen. Ze kunnen eenvoudig accountgegevens opvragen en realtime klantinformatie krijgen over hun routeschema, facturering en andere informatie voor veelvoorkomende vragen of problemen. Het resultaat is een snelle oplossing voor vragen van klanten, vaak tot vreugde van de klant. En natuurlijk bespaart het uw werknemers tijd, zodat ze snel naar de volgende beller kunnen gaan, waardoor de wachttijden voor oproepen voor klantenondersteuning in het algemeen worden verkort. Bovendien, als een klant wil veranderen, kan deze meteen worden bijgewerkt en verspreid over de hele organisatie.

3. Verbeter de klanttevredenheid door geautomatiseerde communicatie

Veel vervoerders worstelen met handmatige communicatie die eenvoudig kan worden geautomatiseerd. Belangrijke updates zoals prijswijzigingen, ophaalvertragingen als gevolg van vakanties en achterstallige facturen kunnen allemaal eenvoudig worden geautomatiseerd met e-mail om de communicatie en klanttevredenheid te verbeteren.

Het automatiseren van uw klantenserviceprocessen zal leiden tot een betere klantenservice, snellere responstijden en een betere klanttevredenheid. Lees meer over hoe AMCS u kan helpen uw bedrijfsresultaten te verbeteren door uw levenscyclus van uw klant te automatiseren om de tevredenheid en loyaliteit te verbeteren.

Deel dit op:

Facebook X LinkedIn

Vraag een demo aan om te leren hoe AMCS de manier verandert waarop je je online inzet

Ontdek hoe AMCS uw online engagement met klanten en partners kan verrijken.

Vraag een demo aan

AMCS brochure Klantportaal

Ontdek hoe AMCS Customer Portal het aantal telefoontjes kan verminderen, de operationele kosten kan verlagen en de klanttevredenheid kan verhogen.

Brochure downloaden

Resources

Evenement

RWM 2023

Blog

De Benchmark Infographic: Een snelle blik op een diep duik in de industrie

Webinar

Unveiling the Trends & Benchmarks Shaping the Waste & Recycling Industry

Bekijk andere resources
DEMO

Vraag een demo aan om te ontdekken hoe onze softwareoplossingen groei en duurzaamheid binnen uw organisatie kunnen stimuleren.

Exploreren Carrières Oplossingen Oplossingsbrochures Blogs Privacy Statement Impressum Blijf op de hoogte Schrijf je in voor onze nieuwsbrief Volg ons op