Nederlands
Oplossingen Industrieën Succesverhalen Kennisbank Over ons
Contact
Contact AMCSBrochures
Blog april 2019 Updated april 2021

AMCS Customer Portal: wat het voor u en uw klanten betekent

Uw website is niet genoeg om een uitstekende klantervaring te bieden, zegt de Harvard Business Review en onderzoek van McKinsey. Je moet meer bieden om de 33% toename van klanttevredenheid en 30% besparing op resourcekosten te realiseren die volgens McKinsey mogelijk is met digitale klantenservice.

Bel me terug

Uw website is niet genoeg om een uitstekende klantervaring te bieden, zegt de Harvard Business Review en onderzoek van McKinsey. Je moet meer bieden om de 33% toename van klanttevredenheid en 30% besparing op resourcekosten te realiseren die volgens McKinsey mogelijk is met digitale klantenservice.

Dit is waar onze beveiligde klantenportal kan helpen. Het is de volgende generatie, speciale hub die is ontworpen voor AMCS Enterprise Management-clients. Als u dat bent, geeft het uw klanten 24/7, 365 dagen per week toegang tot de informatie die ze over hun account willen weten.

En ze hebben toegang tot het AMCS-klantenportaal vanaf elk apparaat, wat een ander belangrijk punt is: u moet klanten bedienen hoe ze willen worden bediend.

De voordelen voor u

Pas het aan. Welke functies betekenen het meest voor uw klanten? Welke functies zouden ze niet relevant vinden? Kies uw merkportal uit een verzameling sjablonen of ontwerp uw eigen portal, allemaal om aan de behoeften van uw klanten te voldoen.  Voeg AMCS Pay toe zodat klanten betalingen kunnen verwerken. Customer Self Service stelt hen in staat om hun eigen klantenservice te bieden. Volgens onderzoek van McKinsey is dit een functie die 86% van de respondenten zei dat ze liever praten dan met vertegenwoordigers van verkopers / klanten.

Hulp voor uw klantenserviceteam. Het is het gevoel genegeerd en ondergewaardeerd te worden dat bedrijven in de problemen brengt met klanten. Het AMCS-klantenportaal maakt daar een deel van af. Zie het als het toevoegen van een nieuw helpcentrum. Om te beginnen, als klanten toegang hebben tot de informatie die ze willen, wordt uw gespreksvolume verminderd, waardoor de stress van uw team wordt weggenomen en ze zich kunnen concentreren op andere bedrijfsgebieden. De communicatie is gestroomlijnd. Omdat die klanten snel kunnen krijgen wat ze willen, neemt hun tevredenheid toe. Iedereen krijgt wat hij wil.
 
Stop inkomstenlekkage. Dit is een ander voordeel van de eerste twee punten - het verminderen van het gespreksvolume. Volgens McKinsey realiseert het geven van zelfbediening aan klanten efficiëntiewinsten tot 30%. Met het klantenportaal van AMCS kunt u interacties met serviceagenten verminderen en tegelijkertijd meerdere systeemkosten verlagen. Inkomstenlekkage is een stille moordenaar. Doe er alles aan om het te stoppen.
 
Directe implementatie en instellen. Omdat de AMCS Customer Portal al is geïntegreerd met onze Enterprise Management-oplossing, wordt het werk voor u gedaan, waardoor u meer flexibiliteit en functionaliteit krijgt. Het werkt out of the box, zoals het gezegde luidt. Je hoeft geen strenge tests uit te voeren, want dat hebben we al gedaan. Het is ook vermeldensgebaar dat je maar één contract hebt, wat vergemakkelijkt wat je beheert.
 
Brand het. Visuele consistentie is van cruciaal belang voor al uw kanalen, volgens de Harvard Business Review. Om dat te bereiken, kunt u het AMCS-klantenportaal brandmerken, zodat klanten zich nog steeds thuis voelen. U kunt ze een naadloze ervaring geven tussen uw website en klantenportaal. Niets voelt niet op zijn plaats voor uw klant.

Het is gemakkelijk te gebruiken. Met onze portal kunt u uw klantinteracties automatiseren. Het is prachtig ontworpen om een uitstekende klantervaring te bieden met rijke functies die u kiest. Inloggen en navigeren is eenvoudig - in feite kan het niet eenvoudiger zijn.

Krijg inzicht in uw klanten. Met deze intelligentie kunt u acties implementeren die uw service kunnen verbeteren, uw strategie opnieuw kunnen uitlijnen zodat deze relevanter is voor klanten, of eenvoudig en eenvoudig rapporten maken.

Het is veilig. Customer Portal laat klanten verkennen in een volledig veilige omgeving. Het is SSL-gecertificeerd en voldoet aan de AVG.

Ondersteunt uw digitalisering. Het klantenportaal van AMCS neemt je een enorme sprong verwijderd van handmatige processen. Dit wordt een productiviteitsprobleem. Handmatige processen zijn tijdrovend; Ga digitaal en kijk nooit meer achterom. Er is nog een ander belangrijk element hier, en dat is hoe je met klanten omgaat.

Volgens de Harvard Business Review moeten digitale initiatieven een aanvulling vormen op bestaande customer journeys. Met andere woorden, AMCS Customer Portal ondersteunt alle andere digitale kanalen die u hebt. Als het je eerste stap is – exclusief je website, dat wil doen – dan is het een geweldige eerste stap. Maar stop niet. Ons klantenportaal kan uw klanten online verplaatsen en zodra ze er zijn, is het gemakkelijk voor hen om met u in contact te blijven en vice versa.

Deel dit op:

Facebook X LinkedIn

Vraag een demo aan om te leren hoe AMCS de manier verandert waarop je je online inzet

Ontdek hoe AMCS uw online engagement met klanten en partners kan verrijken.

Vraag een demo aan

AMCS brochure Klantportaal

Ontdek hoe AMCS Customer Portal het aantal telefoontjes kan verminderen, de operationele kosten kan verlagen en de klanttevredenheid kan verhogen.

Brochure downloaden

Resources

Evenement

RWM 2023

Blog

De Benchmark Infographic: Een snelle blik op een diep duik in de industrie

Blog

Navigeren door technologische verschuivingen

Bekijk andere resources

Klaar om uw digitale reis te beginnen?

Blijf op de hoogte door je nu aan te melden voor onze nieuwsbrief!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
DEMO

Vraag een demo aan om te ontdekken hoe onze softwareoplossingen groei en duurzaamheid binnen uw organisatie kunnen stimuleren.

Exploreren Carrières Oplossingen Oplossingsbrochures Blogs Privacy Statement Impressum Blijf op de hoogte Schrijf je in voor onze nieuwsbrief Volg ons op