Nederlands
Oplossingen Industrieën Succesverhalen Kennisbank Over ons
Contact
Contact AMCSBrochures
Blog december 2019 Updated juli 2023

Piney Woods Sanitaire voorzieningen

Overstappen naar een gestroomlijnd ERP-systeem. Het waardevolle inzicht uit de software van AMCS stelde Piney Woods Sanitation in staat om hun prestaties te analyseren om het bedrijf te laten groeien.

Bel me terug

Overstappen naar een gestroomlijnd ERP-systeem

Door Waste Advantage Magazine

Het waardevolle inzicht uit de software van AMCS stelde Piney Woods Sanitation in staat om hun prestaties te analyseren om het bedrijf te laten groeien.

Piney Woods Sanitation, gevestigd in Huntington, TX met kantoren in heel Oost-Texas, biedt met trots betrouwbare residentiële, commerciële, draagbare sanitaire voorzieningen en roll-off collectie aan gemeenschappen. Ze hebben de afgelopen 20 jaar met trots 28 provincies in Oost-Texas bediend. Tot 2018 werkte de backoffice van Piney Wood op een omslachtig legacy ERP-systeem om te helpen met facturering, klantenservice, routering en rapportage.

Ze ontdekten echter dat het frustrerender werd om te werken en wilden op zoek naar een oplossing die hen een meer gestroomlijnd ERP-systeem zou bieden. "Het vorige systeem was omslachtig en niet gebruiksvriendelijk", zegt de Customer Service Reps (LSA's) die de inkomende oproepen beantwoorden, nieuwe bestellingen afhandelen, klachten van klanten, factureringsvragen, enz., "Het was moeilijk om gebruikers te laten adopteren en efficiënt te worden met ons vorige verouderde systeem." Bovendien wezen de dispatchers en LSA's erop dat het beheer van tal van servicegebieden een nachtmerrie was. Dispatchers hadden geen zicht op de chauffeurs en customer service reps hadden geen eenvoudige methode om meerdere servicecodes, SNS-kosten, verschillende prijzen en voorraadcodes te beheren op basis van een bepaald servicegebied. LSA's die nieuwe accounts opzetten of nieuwe services aanvragen, krijgen een lijst te zien met al hun servicecodes, ongeveer 1.000, wat leidt tot meer menselijke fouten en ontbrekende / onnauwkeurige werkorders. "We hadden geen goede methode om onze inkomsten te segmenteren op basis van het servicegebied. Ik noemde het beheren van het servicegebied, en nogmaals, onze oude omslachtige software kon niet meerdere prijzen beheren voor afzonderlijke bedrijfsonderdelen op basis van het servicegebied. Onze LSA's zouden duizenden servicecodes krijgen wanneer ze een werkorder proberen af te ronden", zegt Ryan Weber, vicepresident van Piney Woods Sanitation. Bovendien was de rapportage over de prestaties van de bestuurder en de route niet effectief omdat het systeem die cruciale informatie niet kon verzamelen.

Efficiëntere systemen

Een efficiënter systeem Weber wijst erop dat omdat de industrie klein is, vooral voor software, iedereen over alles hoort, dus hij had AMCS gezien op verschillende beurzen, online advertenties en publicaties / mediabronnen, evenals evaluaties via de wijnstok. "Voor ons was de #1 reden dat we besloten om voor AMCS te gaan, vanwege het vermogen van de software om onze activiteiten op bedrijfsbrede schaal te schalen en te beheren. Het kunnen beheren van meerdere prijsopties op basis van bedrijfsonderdelen binnen een bepaald servicegebied was cruciaal voor de groei van het bedrijf en het ondersteunen ervan. We houden ervan om één code en een prijstabel te hebben om de prijzen aan te passen op basis van dat servicegebied", zegt Weber. Tijdens het besluitvormingsproces was Piney Woods van mening dat de echte waarde van het AMCS-systeem de functionaliteit was; dit was niet beschikbaar bij andere leveranciers (teruggaand naar servicegebieden, prijstabellen, WO-beheer). Wat nog belangrijker is, Piney Woods herkende het gebruiksgemak en de vooraf gebouwde workflows. Weber zei verder: "Bedrijven die willen groeien, hebben een besturingssysteem nodig dat hun werk een beetje gemakkelijker maakt. De software van AMCS is gebouwd om onze LSA's door het hele proces van het instellen van nieuwe accounts en nieuwe serviceverzoeken te leiden. Werkorders worden automatisch voltooid en er wordt onmiddellijk een waarschuwing naar het dispatchteam gestuurd, wat het risico op een mogelijke menselijke fout drastisch vermindert." AMCS is gespecialiseerd in digitale bedrijfsoplossingen specifiek voor afvalbeheer- en recyclingbedrijven. Hun ERP-systeem is gebaseerd op duizenden best practices en is vooraf gebouwd om eenvoud en efficiëntie te bieden. De nieuwste technologie Piney Woods Sanitation maakt momenteel gebruik van Enterprise Management, Mobile Workforce en is bezig met het implementeren van Route Optimization. "Het hebben van een gebruiksvriendelijk systeem, zoals AMCS, vermindert de tijd om nieuwe LSA's te trainen. Met een toename van gebruikersacceptatie en efficiëntie binnen het systeem is ook het aantal fouten afgenomen. Onze rapportage en inzicht in de bedrijfsprestaties is een groot voordeel en reden geweest voor de groei van ons bedrijf. Topfuncties voor ons binnen het systeem zijn een standaardprijstabel die de prijzen voor meerdere servicegebieden beheert en een verzendingsscherm met kleurcodering", zegt Weber. Bovendien is de grootste impact voor Piney Woods de schaalbaarheid en bedrijfsgroei die ze hebben ervaren sinds ze bij AMCS zijn gekomen. "We groeien nog steeds snel en ik kon me niet voorstellen dat we die groei met ons oude systeem zouden proberen te ondersteunen", legt Weber uit. Mike Wilson, General Manager van Piney Woods Sanitation, is het daarmee eens: "AMCS is een waardevol hulpmiddel geweest dat ons heeft geholpen onze systemen te verbeteren en operationele duidelijkheid te bieden in een tijd van hoge groei." Astrid Bowen, AMCS Solution Consultant, zegt: "Het hele Piney Woods-team was een absoluut plezier om mee te werken. Het Piney Woods-team was op zijn zachtst gezegd een boeiende en attente groep. Vanaf dag één lag hun focus op hun klanten en de ervaringen van hun klanten met hen." "Het was een genoegen om met Ryan samen te werken bij Piney Woods Sanitation. Als Customer Success Manager is het zeer de moeite waard om niet alleen voor mijn ogen getuige te zijn van hun groei, maar ook om de klant bij te kunnen dragen en te begeleiden terwijl ze deze transitie doormaken. Uitdagingen worden gepresenteerd tijdens deze fase, maar over het algemeen is het een zeer spannende tijd bij Piney Woods en ik ben blij om er deel van uit te maken", zegt Connor McLaughlin, AMCS' Customer Success Manager. Pas uw bedrijfsmodel aan Weber zegt dat als u als bedrijf wilt groeien, u bereid moet zijn om uw bedrijfsmodel aan te passen en op de hoogte te blijven van de nieuwste technologie. In de huidige markt zijn digitale bedrijfsoplossingen niet alleen cruciaal, maar ook toepasbaar voor elke branche. "Over het algemeen waren we van mening dat de software van AMCS gemakkelijk te gebruiken was, betrouwbare gegevensverzameling en onberispelijke rapportagemogelijkheden bood. Het inzicht uit de software van AMCS stelde ons in staat om onze prestaties te analyseren om ons bedrijf te laten groeien."

Deel dit op:

Facebook X LinkedIn

Klaar om te zien wat AMCS kan doen voor jouw bedrijf

Ontdek hoe AMCS uw activiteiten optimaliseert voor efficiëntie en uw bedrijf laat groeien

Vraag uw demo op maat aan

Draagbare Sanitatie Brochure

Ontdek hoe onze Portable Toilet-oplossing uw bedrijf kan helpen profiteren van de overgang naar een circulaire economie.

Brochure downloaden

Resources

Evenement

RWM 2023

Blog

De Benchmark Infographic: Een snelle blik op een diep duik in de industrie

Blog

Navigeren door technologische verschuivingen

Bekijk andere resources

Klaar om uw digitale reis te beginnen?

Blijf op de hoogte door je nu aan te melden voor onze nieuwsbrief!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
DEMO

Vraag een demo aan om te ontdekken hoe onze softwareoplossingen groei en duurzaamheid binnen uw organisatie kunnen stimuleren.

Exploreren Carrières Oplossingen Oplossingsbrochures Blogs Privacy Statement Impressum Blijf op de hoogte Schrijf je in voor onze nieuwsbrief Volg ons op