Nederlands
Oplossingen Industrieën Succesverhalen Kennisbank Over ons
Contact
Contact AMCSBrochures

Veolia UK

Hallo Veolia UK Team!

Bel me terug

Welkom op de AMCS Veolia UK webpagina!

Wat een bijzondere 12 maanden zijn het geweest, zowel zakelijk als persoonlijk. Ik hoop van harte dat jullie en jullie gezinnen veilig en gezond zijn!

Het afgelopen jaar heeft ons voor enorme uitdagingen gesteld in de communicatie met onze klanten en heeft onze favoriete methode van persoonlijke, persoonlijke ontmoetingen onmogelijk gemaakt. Daarom hebben we een nieuwe manier gezocht om onze meest gewaardeerde klanten, zoals Veolia, op de hoogte te houden met relevante content en updates.

We hebben ze allemaal samengebracht op deze webpagina zodat je ze op je gemak kunt consumeren.

Ons doel bij AMCS is om een zakelijke partner te zijn, niet alleen een softwareleverancier, en ik hoop dat deze pagina daar een indruk van geeft. We wilden u wat relevante (en hopelijk waardevolle) inhoud over Digitale Transformatie laten zien, evenals wat enkele van onze andere klanten - waaronder andere Veolia-bedrijven in Europa - bereiken door hun samenwerking met ons.

We hopen dat je de informatie hier nuttig vindt. Neem gerust contact met ons op als je meer informatie wilt of als je een vervolggesprek wilt plannen!

Vriendelijke groeten,
David Feeney
Verkoopmanager Ondernemingen UK
AMCS Groep

Digitale transformatie

Waarom mislukken ongeveer 70% van de digitale transformatieprojecten? De belangrijkste redenen komen allemaal neer op het onderschatten van het verschil tussen traditionele automatisering en digitalisering, evenals de snelheid waarmee digitaal het bedrijfslandschap verandert. Lees meer
Terug

Digitale transformatie

Waarom mislukken ongeveer 70% van de digitale transformatieprojecten? De belangrijkste redenen komen allemaal neer op het onderschatten van het verschil tussen traditionele automatisering en digitalisering, evenals de snelheid waarmee digitaal het bedrijfslandschap verandert. Digitale transformatie is niet simpelweg een nieuwe naam voor wat IT doet. Die misrekening resulteert in een gebrek aan strategische duidelijkheid en gedisciplineerde uitvoering, waardoor de meeste bedrijven leveranciers kiezen die niet de digitale oplossingen kunnen bieden die ze echt nodig hebben.

Een deel van het probleem is dat CIO's en IT-directeuren vandaag de dag scherp moeten letten op kosten en risico's, terwijl ze tegelijkertijd een ongelooflijk snelle adoptie van nieuwe technologie moeten stimuleren. Een oplossing hiervoor zijn cloud-gebaseerde platformen en software. Volledig schaalbare SaaS-platforms zijn wendbaar genoeg om te groeien of te krimpen als de bedrijfsbehoeften veranderen, terwijl kostbare risico's op downtime praktisch worden geëlimineerd. Deze volledig beheerde omgevingen betekenen dat uw infrastructuur en oplossingen altijd aan staan, altijd worden bijgewerkt en altijd worden beschermd tegen de nieuwste cyberbedreigingen.

Voor een groot bedrijf met multinationale teams die over de hele wereld aan projecten werken en die verbinding moeten maken, samenwerken en veilig werken met compatibele systemen, zijn deze cloud-gebaseerde platformen heel zinvol. Ze stellen een bedrijf in staat om zijn mensen de flexibele, mobiele apparaten te geven die ze nodig hebben om naadloos in de cloud te werken en samen te werken als een team, ongeacht hun fysieke locatie - altijd, overal en op elk apparaat.

Een ERP-leverancier moet je branche begrijpen

Toonaangevende marktleiders kiezen normaal gesproken niet voor 'one-size-fits-all' ERP-software en nemen ook niet het risico om te investeren in een onbewezen oplossing. En daar is een goede reden voor. Leiders moeten hun klanten optimaal kunnen bedienen, en dat tegen een effectieve kosten-batenverhouding. Lees meer
Terug

Een ERP-leverancier moet je branche begrijpen

Toonaangevende marktleiders kiezen normaal gesproken niet voor 'one-size-fits-all' ERP-software en nemen ook niet het risico om te investeren in een onbewezen oplossing. En daar is een goede reden voor. Leiders moeten in staat zijn hun klanten optimale diensten te leveren, en dat tegen een effectieve kosten-batenverhouding. Als uw softwareleverancier niet alle fijne kneepjes van uw bedrijf begrijpt, zoals bijvoorbeeld de verschillen tussen afvalinzameling voor particulieren en industriële recycling, zal het een enorme uitdaging zijn om tot de juiste oplossing te komen. Een hechte partnerrelatie met uw leverancier van softwareoplossingen is cruciaal om service en efficiëntie te garanderen.

Een ander belangrijk aspect om te overwegen bij het kiezen van een ERP-partner is hoe toegewijd ze zijn om te investeren in innovatie. Als uw branche verandert en uw diensten evolueren, zullen uw softwareoplossingen ook moeten veranderen. Bij AMCS werken we nauw samen met onze klanten om te anticiperen op hun veranderende behoeften en oplossingen te ontwikkelen die hun specifieke brancheproblemen kunnen oplossen.

Groei innovatie: Zichtbaarheid en operationele controle vergroten

Om te komen tot operaties die echt 'in control' zijn, is een systeem nodig waarmee je zowel het grote plaatje kunt zien met een overzicht van de algehele operatie als de relevante details wanneer je moet inzoomen en de hiaten moet analyseren. Een end-to-end oplossing kan dat bieden. Lees meer
Terug

Groei innovatie: Zichtbaarheid en operationele controle vergroten

Om te komen tot operaties die echt 'in control' zijn, is een systeem nodig waarmee je zowel het grote plaatje kunt zien met een overzicht van de algehele operatie als de relevante details wanneer je moet inzoomen en de hiaten moet analyseren. Een end-to-end oplossing kan dat bieden. De mogelijkheid om te plannen, te optimaliseren en te verzenden binnen een oplossing voor mobiel personeel en workflowgebaseerde systemen die de administratie en het beheer van transportactiviteiten ondersteunen, is van onschatbare waarde voor elk operationeel team.

Digitale betrokkenheidsplatforms die de communicatie met klanten en met partners in de dienstverleningsketen vergemakkelijken, zijn een andere oplossing die het vermogen van Operations om krachtige inzichten in het bedrijf te krijgen, aanzienlijk vergroot.

Het grote voordeel hier is de toegang tot inzichten die het bedrijf kunnen helpen zich te onderscheiden met innovaties van producten en diensten die gebaseerd zijn op wat klanten en partners zeggen en doen. De combinatie van efficiëntie, schaalbaarheid en hoge zichtbaarheid die inherent is aan het systeem is een belangrijke drijfveer voor groei en innovatie, wat leidt tot talloze mogelijkheden voor nieuwe inkomstenstromen.

AMCS Visie: De toekomst van de MRF

Digitale transformatie zal naar verwachting een impact hebben op vrijwel elk onderdeel van de afvalverwerkingsindustrie. Eén zo'n gebied is de Material Recovery Facility, en we beginnen nu al spannende ideeën te zien ontstaan rond het concept van "de connected MRF" en de "Afvalfabriek".

AMCS streeft ernaar een belangrijke rol te spelen in de transformatie van de traditionele afvalverwerkingslocatie - conventioneel, recycling, W2E, storten van restafval, anaerobe vergisting of iets anders - tot geavanceerde, gedigitaliseerde en sterk geautomatiseerde faciliteiten.

De realtime zichtbaarheid van voorraadniveaus, geïntegreerd met gegevens van derden om de planning van de vraag te vergemakkelijken, vormen een groot deel van de oplossingen die het systeem kan bieden om toekomstgerichte bedrijven te helpen met een ononderbroken toevoer naar bijvoorbeeld hun W2E- of papierfabrieken.

Die zichtbaarheid, gekoppeld aan krachtige functionaliteit voor prijs- en contractbeheer, betekent dat de aangesloten MRF kan worden bestuurd als elke andere moderne fabriek op basis van slanke en efficiënte processen - met minder weglekkende inkomsten en hogere marges.

Hier zijn een paar bestaande AMCS-innovaties in Material Inbound:

AMCS DAT (Driver Assisted Terminal)

AMCS DAT (Driver Assisted Terminal) biedt volledig onbemande weegbrugtransacties door middel van geautomatiseerde identificatie en certificering. Lees meer
Terug

AMCS DAT (Driver Assisted Terminal)

AMCS DAT (Driver Assisted Terminal) biedt volledig onbemande weegbrugtransacties door middel van geautomatiseerde identificatie en certificering.

Handtekeningen worden elektronisch vastgelegd en weeggegevens worden automatisch doorgegeven aan het back-office systeem, waardoor voorraadbeheer, contractbeheer en factureringsinformatie in realtime mogelijk zijn.

Lokale overheden en andere afvalleveranciers kunnen de webportaaltechnologie gebruiken om inkomende afvaltransporten naar de weegbrug vooraf te autoriseren, waardoor papieren processen en wachttijden voor voertuigen komen te vervallen.

Het risico op frauduleuze weegactiviteiten wordt geminimaliseerd door de DAT te koppelen aan de slagbomen, zodat vrachtwagens de weegschalen niet kunnen verlaten voordat ze goed en wel zijn verwerkt.

App voor mobiel beoordelen

AMCS Mobile Grading app maakt het mogelijk om papieren processen voor inspectie en sortering van binnenkomend materiaal te elimineren. Lees meer
Terug

App voor mobiel beoordelen

AMCS Mobile Grading app maakt het mogelijk om papieren processen voor inspectie en sortering van binnenkomend materiaal te elimineren.

Verontreiniging kan direct op de app worden gecategoriseerd en gekwantificeerd, waarna de inventarisgegevens in realtime worden bijgewerkt voor nauwkeurige factureringsinformatie.

Leveranciers worden elektronisch op de hoogte gebracht met nauwkeurige facturen, waardoor kostbare afstemmingstijd wegvalt.

AMCS Klantenportaal

Het AMCS Klantenportaal is een zelfbedieningsoplossing voor klanten die de toegang van klanten tot real-time service- en accountinformatie automatiseert. Het portaal geeft uw klanten 24/7 inzicht in hun wegingen, facturen, bestelaanvragen en meer. Lees meer
Terug

AMCS Klantenportaal

Het AMCS Klantenportaal is een zelfbedieningsoplossing voor klanten die de toegang van klanten tot real-time service- en accountinformatie automatiseert. Het portaal geeft uw klanten 24/7 inzicht in hun wegingen, facturen, bestelaanvragen en meer.

Onze klanten hebben hun tevredenheid met wel 33% kunnen verbeteren door realtime informatie van hoge kwaliteit altijd en overal online beschikbaar te maken.

Door het te gebruiken als hun digitale ondersteuningscentrum zijn de belvolumes aanzienlijk afgenomen en door de meest voorkomende interacties met klanten te automatiseren, konden klanten van AMCS hun klantenservice beter stroomlijnen.

AES

AES is het grootste afvalverwerkingsbedrijf van Ierland en bedient meer dan 70.000 huishoudens en 6.000 commerciële klanten. Ze verwerken recyclebaar, organisch en algemeen afval en gebruiken ongeveer 165 voertuigen voor een gemiddelde van 400 tot 500 inzamelingen per route.

In het verleden werden de ophaalroutes gepland door de chauffeurs, wat resulteerde in inefficiënte routes, gemiste vuilnisbakken en ontevreden klanten. AES koos voor de AMCS Route Planner om hun afvaltransport te optimaliseren. Het resultaat zijn spectaculaire kostenbesparingen en een sterk verbeterde klantenservice.

Sinds AES heeft geïnvesteerd in het AMCS Platform, zijn ze in staat geweest om de hoogste RepTrak (Corporate Reputation Management) score van alle afvalverwerkingsbedrijven in Ierland te behalen.

Download AES Succesverhaal

Lees meer over hoe AES spectaculaire kosten bespaarde en de klantenservice verbeterde.

Download Succesverhaal

"Guided Navigation" levert route-informatie digitaal, rechtstreeks aan chauffeurs voor Veolia Duitsland.

Met geleide navigatie heeft AMCS bijgedragen aan een reeks zakelijke drijfveren van Veolia, zoals het verminderen van de tijd die nodig is voor chauffeurstraining, het delen van routekennis in een digitaal platform en het verbeteren van de kwaliteit van de service door geen bakken te missen, enz.

Daarnaast beperkt het systeem ook de veiligheidsrisico's door vooraf geplande routes aan te bieden. Dit draagt bij aan de veiligheid van het publiek en de bestuurder en verbetert de algehele verkeersveiligheid.

Neem contact met ons op voor een gesprek met Veolia Duitsland als u meer wilt weten over dit project.

Resources

Brochure

Enterprise Resource Management Brochure

Video

Hoe AES de klantenservice verbeterde en kosten bespaarde

Blog

Navigatie met pilootbegeleiding: Informatieroutes digitaal beschikbaar voor Veolia-rijders Duitsland

Bekijk andere resources
DEMO

Vraag een demo aan om te ontdekken hoe onze softwareoplossingen groei en duurzaamheid binnen uw organisatie kunnen stimuleren.

Exploreren Carrières Oplossingen Weg Privacy Statement Impressum Blijf op de hoogte Schrijf je in voor onze nieuwsbrief Volg ons op