Nederlands
Oplossingen Industrieën Succesverhalen Kennisbank Over ons
Contact
Contact AMCSBrochures

Viridor

Hallo Viridor-team!

Bel me terug

Welkom op de webpagina van Viridor!

Wat een bijzondere tijd, zowel zakelijk als persoonlijk. Ik hoop van harte dat u en uw gezin veilig en gezond zijn!

Het afgelopen jaar heeft enorme uitdagingen met zich meegebracht voor de communicatie met klanten en heeft onze voorkeursmethode van persoonlijke, persoonlijke ontmoetingen onmogelijk gemaakt. Daarom hebben we gezocht naar nieuwe manieren om onze meest gewaardeerde klanten zoals Viridor op de hoogte te houden met relevante inhoud en updates.

We hebben ze allemaal samengebracht op deze webpagina zodat je ze op je gemak kunt consumeren.

Een van de dingen waar we mee bezig zijn en waarvan ik denk dat je er erg in geïnteresseerd zult zijn, is de nieuwe 8.5 release van ons AMCS Platform. Het heeft een paar specifieke functies die zeer nuttig kunnen zijn voor jouw bedrijf:

  • Transportation Management System (TMS) - automatiseert planning, verzending en tracering in een intuïtieve gebruikersinterface en begeleide navigatie.
  • Werkcentrum voor recycling en materiaalbeheer - integreert stromen van voorraadbeheer, productieshifts en sortering en kwaliteitsevaluaties
  • Werkcentrum voor rapportage en analyse - zelfbedieningsbedrijfsinformatie, KPI's en analyses die nu ook debiteurendashboards met verouderingsinformatie omvatten
  • Mobile Workforce - directe mobiele communicatie, informatiedeling en tracering met chauffeurs, nu uitgebreid met locatiemeldingen voor chauffeurs, geofencing, integratie van digitale video-opnamen en meer.

Je kunt alles lezen over de nieuwe functionaliteit in versie 8.5 door op de knop rechts te klikken.

Ons doel bij AMCS is om een zakenpartner te zijn, niet alleen een softwareleverancier, en ik hoop dat deze pagina je daarvan een indruk geeft. We wilden je wat relevante (en hopelijk waardevolle) inhoud laten zien over Digitale Transformatie, evenals wat sommige van onze andere klanten bereiken door hun samenwerking met ons.

We hopen dat je de informatie hier leuk en nuttig vindt. Neem gerust contact met ons op als je meer informatie wilt of als je een vervolggesprek wilt plannen!

Nieuwe technologie voor innovatie, flexibiliteit en kostenbesparing

Legacy systemen die niet schaalbaar zijn, overgenomen systemen die niet geïntegreerd kunnen worden, te veel handmatige en papieren processen - wat hebben al deze dingen gemeen? Lees meer
Terug

Nieuwe technologie voor innovatie, flexibiliteit en kostenbesparing

Legacy systemen die niet schaalbaar zijn, overgenomen systemen die niet geïntegreerd kunnen worden, te veel handmatige en papieren processen - wat hebben al deze dingen gemeen? Ze stagneren de groei, tasten de klantervaring aan en laten inkomsten en marges weglekken door een gebrek aan zichtbaarheid in het bedrijf en de flexibiliteit om snel te reageren op veranderingen in de markt.

Met de technologie van vandaag kan één flexibele oplossing een schaalbare infrastructuur bieden van order tot ontvangst van betaling die u helpt uw omzet te verhogen, uw marges te beschermen en de klantervaring te optimaliseren. Bestellingen en transport worden op elkaar afgestemd voor een optimaal gebruik van de capaciteit van voertuigen, locaties en andere bedrijfsmiddelen. Een geïntegreerd systeem maakt verkoopprocessen consistent en maakt contractbeheer, dynamische prijsstelling en gepersonaliseerde serviceniveaus voor klanten mogelijk. En dat alles voor meerdere bedrijven, locaties en regio's.

Last but certainly not least is een volledig geïntegreerd systeem niet alleen papierloos en snel, maar worden de gegevens die het automatisch verzamelt van elk aspect van de operatie verwerkt in intelligente dashboards die je precies laten zien wat er gebeurt en waar innovatie en prestatieverbeteringen kunnen helpen om de omzetgroei te versnellen en de winstgevendheid te verhogen.

Automatisering voor meer efficiëntie en minder inkomstenverlies

Zonder een gestandaardiseerde IT-oplossing voor de bedrijfsprocessen is het gemakkelijk om het overzicht te verliezen over wat er gebeurt in een groeiende organisatie, vooral als het gaat om klantstrategie en winstgevendheid. Lees meer
Terug

Automatisering voor meer efficiëntie en minder inkomstenverlies

Zonder een gestandaardiseerde IT-oplossing voor de bedrijfsprocessen is het gemakkelijk om het overzicht te verliezen over wat er gaande is in een groeiende organisatie, vooral als het gaat om klantstrategie en winstgevendheid. Dat gebrek aan zichtbaarheid kan leiden tot inkomstenlekkage op een aantal gebieden, van slecht gebruik van bedrijfsmiddelen tot verkeerde prijsstrategieën tot duur herwerk als gevolg van klachten van klanten.

Het automatiseren van operationele processen in een allesomvattende en geïntegreerde end-to-end oplossing die specifiek is ontworpen voor afvalbeheer en recycling is een zeer effectieve manier om al die hiaten te dichten. Al het werk wordt goed gepland, optimaal geautomatiseerd (maar toch handmatig waar nodig), gecontroleerd en gemeten in een systeem dat de complexiteit van het bedrijf continu kan beheren.

Het beheren van de ontelbare complexiteiten die komen kijken bij afvalbeheer & recycling is precies waarom digitalisering zo'n belangrijk voordeel kan bieden. Automatisering maakt het mogelijk om contracten met meerdere niveaus consistent te beheren, te werken met prijsindexering op basis van meerdere marktfactoren, onderaannemers efficiënt te beheren, materiaalplanning, transport en weegbruggen te beheren, evenals volledig geïntegreerde en realtime bestellingen, routeplanning, verzending, facturering en betalingen. Als dat allemaal gedaan is, biedt het systeem handig de nodige analyses en rapportages, zodat je altijd precies weet wat er aan de hand is.

Profiteren van de overgang naar een circulaire economie

Voldoen aan de steeds strenger wordende milieueisen is vaak al een uitdaging genoeg, maar vooroplopen in de afvalverwerkingsbranche betekent tegenwoordig ook dat we moeten afstappen van het stagnerende, op diensten gebaseerde inzamel- en afleverproces en over moeten stappen op een aanpak die is gebaseerd op resource management. Lees meer
Terug

Profiteren van de overgang naar een circulaire economie

Voldoen aan de steeds strenger wordende milieueisen is vaak al een uitdaging genoeg, maar vooroplopen in de afvalverwerkingsbranche betekent tegenwoordig ook dat je het stagnerende, op service gebaseerde inzamel- en leveringsproces moet verlaten voor een op resource management gebaseerde aanpak. Het gaat niet alleen meer om de kosten van naleving, audits en boetes. Klanten willen alles weten over de impact op het milieu en de bedrijven die een echte reputatie hebben op het gebied van duurzame, waardetoevoegende recycling hebben een duidelijke voorsprong.

De end-to-end digitalisering van inzamelingsdiensten en recyclingworkflows voegt een belangrijke laag van zichtbaarheid en traceerbaarheid toe die het veel gemakkelijker maakt om te voldoen aan compliance-normen en een hoog niveau van maatschappelijk verantwoord ondernemen te handhaven. Het resultaat is vaak een hogere opbrengst en sterkere prijzen, en een betere klantenbinding en hogere winstpercentages. Voordelen voor het bedrijfsresultaat zijn onder andere lagere nalevingskosten, zowel voor activiteiten als voor rapportage, en een maximaal gebruik van hulpbronnen en materialen.

Materiaalbeheer is een cruciaal onderdeel van elk winstgevend en duurzaam bedrijfsmodel in de circulaire economie. Met integraties van weegbruggen en weegschalen en geautomatiseerde opties voor materiaalsortering, kwaliteitsevaluaties en voorraadbeheer dalen de kosten van materiaal, afval en transport terwijl de inkomsten uit grondstoffen stijgen.

De infrastructuur om alle soorten risico's te beheren

Wanneer de IT-infrastructuur zo effectief is als het zou moeten zijn in het ondersteunen van de bedrijfsactiviteiten, is de impact verstrekkend: verhoogde klanttevredenheid, chauffeurstevredenheid, veiligere werkomgevingen, compliance en gegevensbeveiliging, zichtbaarheid van prestaties en business intelligence.

Als het flexibel en schaalbaar is en de verschillende activiteiten gemakkelijk integreert, is het een zeer effectieve manier om zowel de mensen als de processen te ondersteunen terwijl het bedrijf groeit en verandert.

Bedenk hoe een efficiënt systeem zakelijke en operationele risico's kan verminderen in:

  • Klanttevredenheid - gestandaardiseerde contracten, multi-channel en 24/7 betrokkenheid, voldoen aan verwachtingen tegen de juiste prijs, nauwkeurige facturatie
  • Tevredenheid en veiligheid van chauffeurs - moderne en gebruiksvriendelijke training, veiligheidscontroles voor chauffeurs, digitale tracking en routebladen, navigatiebegeleiding
  • Compliance - volledig controleerbare data, up-to-date wettelijke vereisten beschikbaar voor iedereen, enterprise-grade beveiliging tegen dataverlies
  • Prestaties/winstgevendheid - flexibele rapportage van uitzonderingen en trends, één accurate informatiebron voor het hele bedrijf

AMCS innoveert elk aspect van de afval- en recyclingindustrie

Technologie zorgt voor snelle veranderingen in de afval- en recyclingindustrie en het beschouwen van afval als een hulpbron is niet langer alleen theoretisch - AMCS speelt ook zijn rol en richt zich op hoe we opwindende concepten zoals "The Connected MRF" en "The Waste Factory" mogelijk kunnen maken.

Hier zijn een paar voorbeelden van de digitale innovaties die AMCS beschikbaar heeft voor het stroomlijnen van Material Inbound, Grading en 24/7 toegang voor klanten:

AMCS DAT (Driver Assisted Terminal)

AMCS DAT (Driver Assisted Terminal) biedt volledig onbemande weegbrugtransacties door middel van geautomatiseerde identificatie en certificering. Lees meer
Terug

AMCS DAT (Driver Assisted Terminal)

AMCS DAT (Driver Assisted Terminal) biedt volledig onbemande weegbrugtransacties door middel van geautomatiseerde identificatie en certificering.

Handtekeningen worden elektronisch vastgelegd en weeggegevens worden automatisch doorgegeven aan het back-office systeem, waardoor voorraadbeheer, contractbeheer en factureringsinformatie in realtime mogelijk zijn.

Lokale overheden en andere afvalleveranciers kunnen de webportaaltechnologie gebruiken om inkomende afvaltransporten naar de weegbrug vooraf te autoriseren, waardoor papieren processen en wachttijden voor voertuigen komen te vervallen.

Het risico op frauduleuze weegactiviteiten wordt geminimaliseerd door de DAT te koppelen aan de slagbomen, zodat vrachtwagens de weegschalen niet kunnen verlaten voordat ze correct zijn verwerkt.

App voor mobiel beoordelen

AMCS Mobile Grading app maakt het mogelijk om papieren processen voor inspectie en sortering van binnenkomend materiaal te elimineren. Lees meer
Terug

App voor mobiel beoordelen

AMCS Mobile Grading app maakt het mogelijk om papieren processen voor inspectie en sortering van binnenkomend materiaal te elimineren.

Verontreiniging kan direct op de app worden gecategoriseerd en gekwantificeerd, waarna de inventarisgegevens in realtime worden bijgewerkt voor nauwkeurige factureringsinformatie.

Leveranciers worden elektronisch op de hoogte gebracht met nauwkeurige facturen, waardoor kostbare afstemmingstijd wegvalt.

AMCS Klantenportaal

Het AMCS Klantenportaal is een zelfbedieningsoplossing voor klanten die de toegang van klanten tot real-time service- en accountinformatie automatiseert. Het portaal geeft uw klanten 24/7 inzicht in hun wegingen, facturen, bestelaanvragen en meer. Lees meer
Terug

AMCS Klantenportaal

Het AMCS Klantenportaal is een zelfbedieningsoplossing voor klanten die de toegang van klanten tot real-time service- en accountinformatie automatiseert. Het portaal geeft uw klanten 24/7 inzicht in hun wegingen, facturen, bestelaanvragen en meer.

Onze klanten hebben hun tevredenheid met wel 33% kunnen verbeteren door realtime informatie van hoge kwaliteit altijd en overal online beschikbaar te maken.

Door het te gebruiken als hun digitale ondersteuningscentrum zijn de belvolumes aanzienlijk afgenomen en door de meest voorkomende interacties met klanten te automatiseren, konden klanten van AMCS hun klantenservice beter stroomlijnen.

Download AES Succesverhaal

Lees meer over hoe AES spectaculaire kosten bespaarde en de klantenservice verbeterde.

Download Succesverhaal

AES

AES is het grootste afvalverwerkingsbedrijf van Ierland en bedient meer dan 70.000 huishoudens en 6.000 commerciële klanten. Ze verwerken recyclebaar, organisch en algemeen afval en gebruiken ongeveer 165 voertuigen voor een gemiddelde van 400 tot 500 inzamelingen per route.

In het verleden werden de ophaalroutes gepland door de chauffeurs, wat resulteerde in inefficiënte routes, gemiste vuilnisbakken en ontevreden klanten. AES koos voor de AMCS Route Planner om hun afvaltransport te optimaliseren. Het resultaat zijn spectaculaire kostenbesparingen en een sterk verbeterde klantenservice.

Sinds AES heeft geïnvesteerd in het AMCS Platform, zijn ze in staat geweest om de hoogste RepTrak (Corporate Reputation Management) score van alle afvalverwerkingsbedrijven in Ierland te behalen.

Resources

Brochure

AMCS Betaal brochure

Brochure

Enterprise Resource Management Brochure

Video

Hoe AES de klantenservice verbeterde en kosten bespaarde

Bekijk andere resources
DEMO

Vraag een demo aan om te ontdekken hoe onze softwareoplossingen groei en duurzaamheid binnen uw organisatie kunnen stimuleren.

Exploreren Carrières Oplossingen Weg Privacy Statement Impressum Blijf op de hoogte Schrijf je in voor onze nieuwsbrief Volg ons op