
Bouw- en sloopafval
Dankzij jarenlange ervaring heeft AMCS de kennis en kunde opgebouwd om oplossingen te bieden die aansluiten op de specifieke behoeften van de bouw- en sloop sector.
Bouw- en sloopafval
Maximale marges door meer efficiency
AMCS biedt een complete oplossing voor het managen van bouw- en sloopafval-activiteiten: afvalinzameling, beheer van overslagstations, recycling, stortplaatsen en het verhandelen van materialen. Het AMCS platform voor bouw- en sloopafval kan worden gebruikt voor op frequentie gebaseerde diensten, maar ook voor diensten op oproepbasis. Het bevat state-of-the-art technologische oplossingen voor CRM, contractbeheer, complexe prijsstelling, prijsuitsplitsing en prijsindexering, dispatching, routeplanning en -optimalisering, een mobiele tabletoplossing, voertuigtechnologie, facturatie, beheren van debiteuren en crediteuren. Daarnaast ondersteunt het AMCS platform e-commerce (zoals web portals en online bestellingen), het beheer van toeleveranciers, bewaking van het serviceniveau, dynamisch rapporteren en analyse.
Intelligent optimisation
Met AMCS Intelligent Optimisation-oplossingen kunnen onze klanten in bouw- en sloopafval maximaal verdienen door efficiënt te werken met de beschikbare budgets, door route-optimalisering, prijsoptimalisering (time slotting), het beheren van de containers en real time inzicht in de voortgang van de inzameling. Het biedt in real time toegang tot klant- en servicegegevens waarmee vragen direct kunnen worden afgehandeld. Daardoor worden de hoge kosten van extra ritten tot een minimum beperkt en kunnen we optimale service garanderen.
Digital engagement
Het AMCS Digital Engagement platform en Customer Portal bieden een online serviceoplossing voor klanten, waardoor de noodzakelijke callcenter-contacten tot een minimum beperkt kunnen worden. Beheer van klantspecifieke informatie waaronder inzamelfrequentie, servicegeschiedenis, extra beschikbare diensten, klachten of vragen, wijzigingen of berichten, en indien van toepassing account- en factuurstatus, inclusief overzichten, facturen en online betaalmogelijkheden.
Onze oplossingen
-
Enterprise Management
Lees meerWees voorbereid op meer winst en productiviteit, met onze wereldwijd bewezen Enterprise Management (ERP)-systemen. We hebben met onze single platform-aanpak honderden back-offices geautomatiseerd voor klanten over de hele wereld.
CRM
Contract- en prijsmanagement
Planning en dispatchmanagement
Management van resources
Management van onderaannemers
Management inbound en outbound
Handel in materialen
Facturering en financieel beheer -
Mobile Workforce
Lees meerMet AMCS Mobile kunt u kosten reduceren, efficiënter werken en weglekken van inkomsten
voorkomen bij uw inzamelactiviteiten. U verdient het systeem in drie tot zes maanden terug.
Planning en dispatchmanagement
Digitale routering
Monitoren van wagenpark en activiteiten
Integratie van voertuigtechnologie
Containerbeheer
Monitoren van veiligheid -
Voertuigtechnologie
Lees meerEen nieuwe generatie van volledig gekalibreerd, real-time en robuust containermanagement. Met deze technologie van ons super-ervaren team van engineers wordt wegen op de wagen, identificatie van containers en afvalinzameling makkelijker dan ooit.
CAN-bus/sensorintegratie (Vehicle Data Hub)
RFID met LF/HF/UHF
-
Informatie-optimalisering
Lees meerAls u als bedrijf overgaat van handmatige routering en dispatch op automatische route-optimalisatie, dan resulteert dat meestal in beter gebruik van resources, betere klantenservice, minder gereden kilometers en rijtijd, en een lagere CO2-uitstoot.
Route-optimalisering en planning
Flexibele/gebeurtenis-gedreven her-optimalisering
Service-optimalisering op aanvraag
Prijsoptimalisering (time slotting)
Optimalisering van de supply chain
Optimalisering van resources
Optimalisering van Order tot cash -
Digital Engagement
Lees meerMet dit nieuwe digitale platform kunnen klanten direct diensten voor afvalinzameling bestellen en online interacties hebben met afvalverwerkers. Bovendien hebben afvalverwerkers de mogelijkheid om klanten te bereiken via sociale media, digitale kanalen en aangesloten apparaten.
Management van onderaannemers
Veilingplatform
Web-portals voor klanten en partners
Automatisering van klantenservice
Kanalen voor digitale betaling
Digitale gegevensuitwisseling -
Analytics
Lees meerVoor onze klanten zijn operationele, financiële en prestatie rapportages van groot belang om de winstgevendheid van hun diensten, activiteiten en klanten te bepalen.
Data-extractietools
Branche-specifieke data cubes
Data-visualisering en BI
Role-based dashboards
