Nederlands
Oplossingen Industrieën Succesverhalen Kennisbank Over ons
Contact
Contact AMCSBrochures

Stad Berkeley

Groen licht voor AMCS Platform om Zero Waste inspanningen te verenigen en te moderniseren

Download Succesverhaal

Over de stad Berkeley

Berkeley koos AMCS voor hun Zero Waste Management Software Systeem om de efficiëntie te verbeteren, hun activiteiten te digitaliseren, de klantenservice te verbeteren en milieuduurzaamheid te verbeteren.

Berkeley

118000

Aantal inwoners

0

Nul afval

Onder de afdeling Openbare Werken van de stad heeft de Zero Waste Commissie getekend voor het AMCS Platform, inclusief de Enterprise Management, Mobile Workforce en Customer Portal oplossingen. De geavanceerde AMCS technologie zal de gehele Zero Waste operatie moderniseren en verenigen. Berkeley, gelegen op 10 mijl ten noordoosten van San Francisco, is een dichtbevolkte stad met meer dan 118.000 inwoners en wordt in grote mate, zowel cultureel als economisch, bepaald door de aanwezigheid van de Universiteit van Californië campus aan de oostkant van de stad. De stad is er dan ook trots op vooruitstrevend te zijn, vooral als het gaat om het milieu. De Zero Waste-filosofie van de stad houdt zich aan de definitie die is aangenomen door de Zero Waste International Alliance (ZWIA), "Zero waste betekent het ontwerpen en beheren van producten en processen om systematisch het volume en de giftigheid van afval en materialen te vermijden en te elimineren, alle hulpbronnen te behouden en terug te winnen, en ze niet te verbranden of te begraven". Berkeley heeft de Zero Waste Commission opgericht om afval van de stortplaats te halen en de voordelen van recycling te maximaliseren. Naast het gemeentelijke overlaadstation en de stortplaats beheert de commissie een vloot van 32 vrachtwagens om de afval- en recyclingactiviteiten van de gemeenschap te verzorgen.

Uitdaging

Het programma worstelde met een verouderd facturerings- en werkordersysteem, aangevuld met - maar niet geïntegreerd met - het CRM-systeem. Uiteindelijk, na een zorgvuldige evaluatie van de technologiebehoeften op de lange termijn, zowel intern als door derden, werd de bestaande, op papier gebaseerde lappendeken-oplossing verouderd en ontoereikend bevonden, en niet in staat om zelfs maar de basisfunctionaliteit te bieden voor het runnen van een modern Zero Waste-programma.

Lees meer
Terug

Challenge

Het programma worstelde met een verouderd facturerings- en werkordersysteem, aangevuld met - maar niet geïntegreerd met - het CRM-systeem. Uiteindelijk, na een zorgvuldige evaluatie van de technologiebehoeften op de lange termijn, zowel intern als door derden, werd de bestaande, op papier gebaseerde lappendeken-oplossing verouderd en ontoereikend bevonden, en niet in staat om zelfs maar de basisfunctionaliteit te bieden voor het runnen van een modern Zero Waste-programma.

De inefficiëntie van de bedrijfsworkflow, de vertraagde reactietijden van de gemeenschap en de beperkte rapportage en analyse hebben de inspanningen om de afval-, recycling- en organisch afvalinzameling van de stad effectief te beheren belemmerd. Bovendien hebben de oude tools veel ondersteuning van de IT-medewerkers gevergd, alleen al om de status quo van het systeem te handhaven.

Oplossing

Als onderdeel van haar technologieplan voor de toekomst zal de stad de vereiste Zero Waste High-Level Processes opnemen en implementeren in haar nieuwe bedrijfssysteem. Het AMCS Platform brengt deze Zero Waste processen in kaart:

Lees meer
Terug

Solution

Als onderdeel van haar technologieplan voor de toekomst zal de stad de vereiste Zero Waste High-Level Processes opnemen en implementeren in haar nieuwe bedrijfssysteem. Het AMCS Platform brengt deze Zero Waste processen in kaart:

  • Om de zelfbedieningsmogelijkheden voor kiezers uit te breiden, inclusief online betalen van rekeningen, dient het AMCS zelfbedienings Klantenportaal om inwoners en andere belanghebbenden in staat te stellen hun rekeningen online te openen en te beheren, 24/7. Via het portaal kunnen ze facturen beheren en veilig betalen, zich aanmelden voor automatische betaling, bestelaanvragen en -wijzigingen doen, hun accountgegevens bijwerken en hun accountgeschiedenis bekijken.
  • Om afvalroutes te optimaliseren en realtime mobiele communicatie te bieden, worden de GPS-gebaseerde routes van AMCS Mobile Workforce vooraf gepland en op mobiele apparaten naar de chauffeurs gedistribueerd. Om gemiste ophalingen te voorkomen en een bewijs van service te leveren voor facturatie, gebruiken chauffeurs een geavanceerde point-and-click interface. Als er routeomstandigheden ontstaan, zoals files, die de voortgang dreigen te vertragen, wordt de route automatisch omgeleid. Live interactie tussen het kantoor en de chauffeurs maakt het mogelijk om orders dynamisch en in realtime bij te werken, waardoor extra ritten of papieren orders overbodig worden.

Deze nieuwe efficiëntieverbeteringen zorgen voor een aanzienlijke verlaging van de brandstof- en arbeidskosten en een verbetering van het aantal afgelegde kilometers en de uitstoot van voertuigen, en ondersteunen de inspanningen van de stad om de koolstofuitstoot te verminderen en het actieplan tegen klimaatverandering.

  • Om bedrijfsprocessen te verbeteren op basis van best practices, bedrijfs- en systeemintegratie te verbeteren, dubbele gegevensinvoer te elimineren en de toegang tot gegevens en gebruiksvriendelijke rapportagetools in de hele organisatie te verbeteren, zal AMCS Enterprise Management alle bedrijfsprocessen stroomlijnen in één systeem met end-to-end zichtbaarheid, door gebruik te maken van automatisering om de efficiëntie te maximaliseren en door elke functie te integreren in het geheel.

Resultaten

De AMCS self-service Customer Portal breidt de mogelijkheden voor self-service voor klanten aanzienlijk uit, zoals het veilig online betalen van facturen en het indienen of wijzigen van serviceorders. Het resultaat: een grotere betrokkenheid van klanten bij de organisatie, samen met aanzienlijk lagere arbeidskosten voor klantenservice medewerkers.

Lees meer
Terug

Results

De AMCS self-service Customer Portal breidt de mogelijkheden voor self-service voor klanten aanzienlijk uit, zoals het veilig online betalen van facturen en het indienen of wijzigen van serviceorders. Het resultaat: een grotere betrokkenheid van klanten bij de organisatie, samen met aanzienlijk lagere arbeidskosten voor klantenservice medewerkers.

AMCS Mobile Workforce optimaliseert afvalroutes en biedt real-time mobiele communicatie voor bijvoorbeeld orderupdates. Het resultaat: sterk verminderde brandstof- en arbeidskosten en minder kilometers en uitstoot.

AMCS Enterprise Management stroomlijnt en automatiseert processen over de hele linie volgens de best practices van Zero Waste. Het resultaat: sterk verbeterde toegang tot gegevens en rapportagetools met eliminatie van dubbele invoer.

Samengevat voldoet de functionaliteit van het AMCS Platform in de cloud het beste aan de eisen van het Zero Waste-proces van de stad Berkeley en biedt het de superieure beveiliging, schaalbaarheid en mobiele mogelijkheden van de cloud.

De stad Berkeley gebruikt de volgende AMCS-oplossingen:

Laat ons zien wat het AMCS Platform voor jou kan doen!

Laat AMCS je laten zien hoe je je activiteiten kunt optimaliseren om je winst te verhogen, je efficiëntie te verbeteren en je bedrijf te laten groeien.

Vraag een demo aan

Download Berkeley Succesverhaal

Lees meer over hoe de stad Berkeley volledig inzicht krijgt in haar activiteiten en de efficiëntie verbetert met het AMCS-platform

Download Succesverhaal
DEMO

Vraag een demo aan om te ontdekken hoe onze softwareoplossingen groei en duurzaamheid binnen uw organisatie kunnen stimuleren.

Exploreren Carrières Oplossingen Weg Privacy Statement Impressum Blijf op de hoogte Schrijf je in voor onze nieuwsbrief Volg ons op